2014年3月18日 星期二

回顧 - 13m1w - 可怕的高燒 - 玫瑰疹

在上個月的時候
Little K 到了私家診所注射了四痘疫苗(MMRV)


雖然我join 了Kinetics 的打針plan
但這支MMRV 卻不是在那裏打的
因為
MMRV非常短缺
所以我們非得要另外尋找私家醫生才可有針打

最後Hei 找到了在油塘的一間比較大型的診所才有這支MMRV
價錢好像是$960 一支
打完這支後
過幾個月又可以去打加強針

醫生說要留意之後10天內可能會發燒
但即使發燒
BB還是會很精靈的
所以不用太擔心

怎知
之後的星期六上完PG後
Little K 便整個人開始後慶很熱
整塊面紅紅的
我用耳探一探已經是38.3
之後當然即時用退熱貼給她先冷卻一下
再給她用毛巾抹身
迫不得己下我們才給她之前醫生給我們的退燒水

吃了退燒水後的Little K 一直是時燒時退
到了晚上的11時
我們都是決定帶她去醫院比較安心



怎知去了法國醫院時
姑娘問我有沒有帶出世紙
我說沒有
但幸好我跟姑娘說Little K 是在法國醫院出世的
對過資料後便可以輪候看醫生


法國醫院是沒有急症的
所以我們只是看一些普通的門診
但這些普通的門診都要等候大約一個半小時
姑娘說先探熱
一探熱下才知Little K 已經燒到40.4度
嚇得我即時哭出來
而且當時的她是眼睛半開半合
好像不太清醒的樣子
真的令人很擔心

很心急的我們問姑娘會不會有兒科可以快些
但姑娘卻說夜診是不會有兒科醫生的
不過姑娘說可以替Little K 塞藥
這樣就可以快些退燒

好不容易等了個半鐘
見到醫生時醫生都說可能是打針的影響
所以出現發燒的情況
醫生並不建議她留院
因為留院要抽血和做其他的化驗可能會令Little K 更不適
所以建議我們回家吃藥和休息
再按時觀察和探熱才決定是否需要入院


第二天
可能藥力太厲害
所以Little K 連企都企不穩
而且完全沒有胃口食固體食物
一下子瘦了很多
我看著她真的很心痛
雖然明知這些是人生必經的階段
但是作為媽媽是很矛盾的
明知每個小朋友都會經歷
但發生的時候真的很心痛很難過


Little K mama 請了2天假全天候的照顧Little K
到第3天真的一定要上班時
姐姐打給我說Little K 全身長滿紅點
經過醫生診斷
原來之前一直以為是打針引起的發燒是錯的
原來是可惡的玫瑰疹

這個可惡的玫瑰疹令到我的小寶貝發高燒
整個人瘦了
沒有胃口
而且更迷迷糊糊的

多得其他mama教路
叫我買些莞茜煲水給Little K 沖涼
這樣就就會容易退的

大家看看她是不是瘦了很多>.<


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢



12 則留言:

  1. 我見到都心痛呀!雖然知道係必經階段,但到有事時真係好擔心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好心痛, 同埋佢地又未識表達自己, 真係希望所有小朋友都無病無痛, 唔駛我地做父母既擔心..

      刪除
  2. 哇~ 真係陰公豬了!! 瘦左好多呢!! 瘦到個樣都唔同左!!
    touchwood下次夜半發燒, 去政府醫院呀, 基本上會好快安排到比你睇!! 而且政府e院夜半都有兒科e生註守, 比較安全+安穩呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. kaman, 本身都想去政府醫院架, 但係幾個朋友上星期bb都入左院, 話政府排左4個鐘我先轉呔咋>.<
      係呀, 佢瘦到得排骨咁>.<

      刪除
  3. 一下子瘦左好多~~連包包面都唔見左~~~~
    真係擔心死Little K mama呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. emily, 係呀, 佢無左包包面同米之連手la, 好慘慘~

      刪除
  4. 聽見到心痛呀, 小朋友病, 媽媽最煎熬, 尤其係發燒, 見到小朋友頭重重個樣, 真係10 公升眼淚
    唯有不斷同自己講, 發燒係每個細路必經階段, 發完仲會高啲添呢~
    消瘦了嘅BABY K 多咗份小女味, 一樣咁靚靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢發燒得高左, 瘦左同埋大個左好多咁,
      係呀, 我每隔2個鐘起身同佢探熱呀, 好驚佢訓訓下燒得好勁,
      真係好希望個個小朋友都只會有小小小小病,唔好大病或辛苦, 最好個個都健康活潑~

      刪除
  5. 可以想像到你當時響醫院個心情,又心痛又著急,畀我都一定會喊出黎呀!
    玫瑰疹都幾恐怖,無lala都可以發出黎,好彩Little K冇事啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係一聽到40.4度即時喊左出黎, 個姑娘即刻安慰我話塞左藥會好快退燒, 我覺得小朋友有病真係好慘, 做父母真係好心痛...

      刪除
  6. 玫瑰疹係自己無端端會發, 定係被人傳染ga? 好驚啊!
    好彩little k好快無事, 食返多d 野, 好快肥返~~

    回覆刪除
    回覆
    1. sue => 玫瑰疹是幼兒常見病毒感染徵狀,一般能自行痊愈, 玫瑰疹是可由多種過濾性病毒,如人類疱疹六及七型病毒引起的皮膚反應,屬一種病徵,而不是獨特的傳染病

      原來好多小朋友都出過, 不過燒完出左疹好快就無事, 不過都希望唔會出, 因為發高燒真係好辛苦>.<

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com