2014年3月12日 星期三

Little K 13 & 14 個月近況

因為Little K mama 上個月沒有時間update Little K 13個月的成長日記
所以今在她14個月的這天會一次過跟大家分享這兩個月的近況
 

 
13及14個月的Little K 有大約12隻牙
生長得很快對不對
所以可以吃的東西已經很多
就連我們吃的飯她也可以吃得津津有味
 
 
 
有時候可以用匙羹或叉子吃東西
但吃一會後又會用回手吃
有時會吃到整塊面都是食物
有時連頭髮都有
但我都由她的
因為這是學習的必經階段
 
 
 
自從一次發高燒後(燒至40.4度, 有時間再跟大家講)
她的胃口便細了很多
不喜歡時會閉著小咀
有時候更會把東西"仙女散花"的掉在地上
我採取的態度是不會強迫她吃
我會收起食物
只給她水杯飲水
因為我相信如果她肚子餓就一定會吃的
當然我自己都不停的研究到底有甚麼食物可以吸引到她啦
哈哈 
 
我有理由相信Little K 是很喜歡小動物的
因為她每次見到小王子時都會忍不住要錫錫他
但小王子實在太好動
所以沒有一次成功的
 

 
動作方面
在13個月的當天
Little K 小妹妹終於都不用扶著東西
可以自己行了
很神奇
我常常都會想起她出院後跟我一起回家的那天
是一個很小很小的Baby
今天已經懂得自己走路
生命實在太奇妙
 
現在懂得將籌碼放入錢箱中
証明手指的小肌肉發展不錯
 

 
(之前)
語言能力方面
懂得單字如mama, dad, duck, dog, hot, wa..wa..
現在
懂得bus, 包包, yummy
沒有多很多單字
但對我來說都不錯了
 
 
 
指令方面(之前)
聽到clap your hands會拍手
聽到ears會用手掩著耳朵
知道tongue會手指指著舌頭
聽到byebye會將手一開一合
聽到point會將小手指伸出
聽到hi five會跟我們的手一起拍掌
當我們叫她給手上的東西給我們時
她會立即送上手上的東西
然後期待我們say thank you
聽到hot會發出si 的聲音代表熱
聽到hi 會跟我會揮手
聽到smile 會跟我們笑
 
(現在)
聽到toes會指著腳指
見到蜜蜂會她會發出bee的音
見到羊會咩咩的叫
見到狗會ar ar 的叫(其實是想叫arf arf的)
在pg 聽到clean up 或bye bye 玩具會自己執拾玩具(但只限於在pg才會做)
會講出yumyum表達自己想吃東西
會講出yummy來表達覺得好吃
聽到open your mouth會張開小咀
 

 
有時候會自己唱歌
旁若無人的

 
在街上經常會跟別人笑和摸別人(=.=)

 
其實Little K 是一個沒有太好耐性的人
這一點不幸地很像我
其實這是Hei 告訴我的
怎知就連PG 的導師都跟我說要好好訓練她的耐性
看起來對我來說是一個難度
要一個沒有耐性的人去訓練別人耐性
我會努力的
請支持我
 



 
 
好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的






 大家如想找我們



可去fb page pm 我們呢

18 則留言:

  1. little k 大個女左,似個姑娘仔喇~~

    回覆刪除
  2. LITTLE K越來越靚女啊!!
    btw, 訓練耐性真係好重要!! 因為到你in N班/K班就會發現真的要用呢!! 加油啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 今日上pg老師都話叫我train佢多d耐性, 不過話佢可能夜晚訓得唔夠好所以忟忟咁, 同埋可能出牙啦...
      睇黎我真係要努力d, 多謝kaman:)

      刪除
  3. 好鐘意睇little k啲相, 張張都笑笑口咁好可愛, 會感染到我都好開心咁呀
    唔知唔覺就咁大個女喇, 識咁多嘢好叻叻, 其實蛇仔明只細佢少少, 但蛇仔明仲好似舊飯咁乜都唔識, hahahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意睇蛇仔明d相架, 我係佢小fans黎架, hahaha~
      BB差幾多個真係會差好多架, 其實我識幾個小朋友超級醒目都只係大little K 2個月, 佢地話係BB黎講, 2個月都可以發展得好唔同, 所以唔駛怕而家一舊飯, 因為之前Little K 係一舊呆飯tim..ha~蛇仔明好快突然間就識左好多野架la~

      刪除
  4. Little k 又靚又叻, 係咪個個女仔都貪靚要瘦身,都唔多中意食飯呢??

    回覆刪除
  5. 點樣為之無耐性? 在我眼中, 所有小BABY都係無耐性ga wor~
    我個仔, 每次都等唔切老師派玩具, 衝去拎想要既野ga~ 一唱歌佢就好定, 但唔唱歌時就完全無定力.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢...一想做就即刻要做, eg, 其他小朋友會識得等待, 但佢好心急, 一未到佢就扭=.=
      老師成日話佢肯聽教架, 不過就要train佢多d 耐性, 同埋佢好心急, 成日一個動作未做完就想做下一個...
      所以我成日都好攰咁追住佢...
      hahah, 咁你keep住要成日唱歌俾寶品聽~

      刪除
  6. Little K 表情多多~~真係好可愛~~^^

    回覆刪除
  7. 小k好叻,發育得好好
    由你大肚睇到你生,再睇到小k十四個月大,真是一個奇妙的歷程
    我仲發現左一樣野,bb愈大我地好似愈無時間寫blog咁。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝c 琪~
      我都覺得睇住咁多blog 友bb大好得意好神奇~
      係呀, 我夜晚先寫到, 但有時又好攰好lazy, 不過都想keep住update, 話哂係一個記錄, 一個回憶~

      刪除
  8. Little K大個女咗好多呀﹗越來越靚女﹗

    回覆刪除
  9. little K轉左髮型喎~
    佢D衫好靚呀, 平時你去邊度買多架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我上次重手幫佢剪短左好多>.<
      你可以去呢條link睇下^^
      https://www.facebook.com/ksssswonderland

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com