2014年3月23日 星期日

Yummy Yummy Food

閒時我會逛逛各blog 友的blog
看看有甚麼好"煮"意可以在我放假的時候弄給Little K 吃
感謝各blog友的分享

因為寶貝每天吃相同的食物其實都會悶的
但我又不會要求姐姐太花心思在這方面
因為始終姐姐每天要照顧Little K是比較忙的
我可以做的就是自己花多點心思
希望可以弄更多吸引到Little K 而且又營養豐富的食物

這天用上了新廚具來弄這個
奶燉蛋
做法很簡單:
雞蛋一隻加2安奶
mix 在一起後隔水燉10-15分鐘
放涼後就可以給寶貝吃

由於是Little K 吃
所以我會蒸得比較熟
但一樣很香很滑的


她是第一次吃這樣的燉蛋

很喜歡呢
我是任何調味料都沒有加的
因為我主張的是愈遲吃調味料是愈好
這純粹是Little K mama自己個人認為的 : )


超級簡易好味午餐/ 小食
三文魚碎蛋翠玉瓜薯蓉
  • 1)將薯仔去皮切粒烚熟,烚到開始軟身再加切好的翠肉瓜一齊烚

    2) 烚蛋一隻
    3) 已蒸熟的三文魚
    4) 將以上食材mix在一起就可享用
  • Little K 非常喜歡的一個小食


Tea time 小食
蘋果蓉有機麥皮
做法:
將蘋果打成蓉
將有機麥皮煮熟加奶


有機pancake 
做法:
50g pancake粉
雞蛋1隻
已沖好的奶30ml
 如果覺得材料mix後太浠就加多些 pancake粉
如果太杰就加多些奶 
mix 後再用植物油煎熱煎pan
 用中火等pancake成型
之後細火
反轉後又中火再轉細火


用上星星型的模
令到食物更吸引


Little K 吃得很開心呢


好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢




13 則留言:

  1. mama好叻, 好好心機整拱多美食比Little K食呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kaman, thanks!!!
      我唔叻呀, 只係想得閒整下俾little k食, 等佢無咁悶咋, 因為有時我見佢食黎食去都係果d好似好悶咁..ha~

      刪除
  2. 繼續分享多d, 我跟住你整ga~^^

    回覆刪除
  3. 奶燉蛋好似好易整咁喎,等我放假又諗吓整比妹豬食先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢個真係又易整又好味, 我諗妹豬都會鐘意食架:)

      刪除
  4. little k 食得咁開心真好~不過其實Anki都好鐘意食~但現在佢我放埋口佢都唔鐘意咁~點算好呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Anki 同little k 一樣都係為食寶寶, 之前little k 又係成日合埋個口唔肯食, 姐姐而家一路同佢食一路講故事, 慢慢佢又肯食呀, 你又試下丫:)

      刪除
  5. 整得好靚呀,一定好好味,睇到我都想食,heehee ^^
    哎呀.....我平時小留言啊,因為多在手機睇,見住little k大左好多,真係時日如飛.....呼..... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 大得好快呀, 巨龍都大個左好多, 好可愛呀~
      我都係手機睇好難留言咁, 我會去你度多d留言架la :)

      刪除
  6. Little K 媽媽你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  7. Little K有呢個媽媽,成日都有好嘢食,一定好開心啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都向艾菲你偷師架, 我見燒腩仔食得好開心~~~~~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com