2014年7月10日 星期四

14m - 17m @ Yummy Yummy


一有時間或是放假的時候
我都會想煮些多樣化的食物給Little K 吃

我廚藝不怎麼好
不過每次papa 都總會浮誇地說: 好香呀
雖說我覺得他是故意去哄我歡喜
但我知道他是欣賞我放假時一早爬起床去煮東西給Little K的那份心意: )

<三色椒牛肉黑豆玉子豆腐泡飯>
湯底係用魚湯煲的
可以令飯有魚的鮮味令Little K 可吃得更多




超易整又好好味既<北海道牛奶布甸>
1)北海道3.6牛奶 500ml
2) 忌廉 125g
3) 糖 30g (我比較鐘意不太甜既口味)
4) 魚膠粉 12.5g

將所有材料慢火加熱,待魚膠粉及糖溶化,放入容器中待涼
之後放入雪櫃雪至凝固就完成啦


湯底: 花膠響螺杞子圓肉湯
餸就有豬肉加有機大紅豆,伴菜係翠肉瓜
(翠肉瓜我不會煮得太淋,因為想俾little k用叉食)


<芝士三文魚淮山菠菜紅蘿蔔蕃茄麵>
經其他mama教路
再加了果皮一齊煮,可以去肚風
雖然Little K無肚風,但都可以健脾開胃
如果怕bb不喜歡果皮的味道,不妨加芝士令食物味道更好


簡單的<菜心三文魚加翠肉瓜>
Little K 是可以完成整碟的
翠肉瓜有咬口又好味
所以Little K 都很喜歡吃


1) 奶燉蛋
2) 煎牛肉薯餅
3) 雞柳菜飯

牛肉薯餅好香好好味
我加了小小淮山蓉一起煮
可以令到BB胃口更好
(不過我煎得很散, 不夠實, 有沒有高手可以賜教我?)


希望大家一起有起"煮意"
可以令寶貝吃得更多更開心

好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢




10 則留言:

  1. 食到咁多真係好.....好羨慕!

    回覆刪除
  2. 有媽媽愛心餐,Little K一定好胃口
    或者多D薯蓉少D牛肉就無咁易散

    BTW,我星期六係銅鑼灣forever 21附近見到你哋一家三口呀,不過因為我哋反方向行,我又得一個人推住燒腩仔,當我回過神時你哋已經走咗而無叫你,希望下次有緣再見啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 多謝艾菲教路, 我下次試下先:)
      哇哈哈, 係呀? 我都想同你同燒腩仔呀, 等佢可以同Little k 玩下, 希望下次有機會再見:)

      刪除
  3. 媽媽好有心機呀...little k一定食得好滋味耆~
    我呢個地獄廚神真係唔太敢攪咁多野, 平時小b餐飯都係爸爸煮多, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一時時欣賞啦>.<
      又時又會一路食一路講: YUMMY
      又時就食幾啖又唔食=.=
      小b 爸爸好勁呀, 而家好多男人整野食勁過女人, 我老公都勁過我架~

      刪除
  4. 嘩,little K mama啲愛心餐,除左食物賣相靚,啲餐具都好靚呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 其實用黎用去都係果d, 不過第一張相果個碗真係好好用架:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com