2014年9月17日 星期三

Little K 20個月大啦!!!

Little K 20個月大啦!!!

上個月跟大家報告了在家學習用Potty 的情況後
換來了生女兒的mama 有另一個問題
就是在街上要上廁所時該怎樣好呢

第一次Little K 在街上給我們示意要去vv 時是在美麗華商場內午餐中
我心想這個mall 都算乾淨
daddy 問了幾次要不要幫手或是怎樣
但我覺得作為mama
長遠都要自己帶女兒上廁所的
所以便自己帶了濕紙巾和紙巾帶她

在街上第一次上廁所

幸好這個toilet 還有一個貼心的安排
就是有一個小童廁所的
這樣我便可以輕易的用tissue 鋪了在小童廁所上
再抱Little K 上廁所

當然整個過程中要捉緊她
令她感到有安全感
始於在外上廁所並不是在家中嘛

下次有時間再跟大家介紹我買了一塊很好用可摺疊式的上街用廁所板 :)

雖然暫時帶她上廁所頗麻煩的事
而且找乾淨的廁所又不是容易
但我又很享受這個是mama和女兒獨處的時間
我們拖著手的一起上廁所
就像讀書時兩個交心的女生一樣
感覺很好呢 :)



語言能力方面
(藍色部份為新增)
人物類 : mama, daddy, grandma, grandpa, 舅父, 哥哥, 姐姐, 妹妹, Aunt bel, yan ee, 點點bb, 契媽, 峻峻哥哥
動作類: sit down, up, down, 食, 訓覺覺, walk, run, jump, clap, fly, 爬, 行, take off, hold tight
動物類: cat, duck, dog, monkey, bird, fish, rabbit, 棉羊, goat, sheep
食物類: apple, orange, corn, water, 豆豆, 湯, 包包,pear, banana, mooncake, biscuit
其他類: taxi, bus,  book, cheer, cup, thin, fat, 唔係呀, 係呀, shoes, 襪, 衫, 買野啦, chopsticks, mask (因為我病了), 眼鏡, moon, sun, potty
身體類: hair, eyes, nose, teeth, head, chin, toe, tummy, tongue
 感覺類: yummy, hot, 痛痛, 靚靚, 玩丫, 睇丫,痕痕, cold, 涷
卡通類: 巧虎, cheeky, bb


最近令我驚訝的是她開始發展說出句子
有一天她跟我說: 我地一齊食丫
所以表示著她一直都吸收著我們教她的東西

而如果我們問: 你叫咩名? What is your name?
她會答我們: My name is Kong X X (她的名字)
真的很可愛


數字
可以數到one to ten 和 1-10
字母
英文字母懂得a - z 了(是一個很大的進步)
顏色
Pink, Green, Red, Green, Blue (之前認為她懂得這幾個顏色, 但最近我認為她只是估中, 所以都不算是認識, 哈哈)
形狀
Star, Circle, Square


Little K 很懂得逗人歡喜
每次出外都好像親善大使般
跟人人都Say Hi 和bye bye
逗得人人都說她可愛和乖

其實有很多人問過我
Little K 是不是很乖的
坦白說
大部份時間她都是很乖
很懂性的
但始終還是個只得20個月大的小BB/ 小朋友
當然都有頑皮的時候
而且她很活潑
很多時候不可能乖乖坐定定
(所以上街我一定會預備書或小玩具給她)
例如亂掉東西, 不吃東西, 大吵大鬧, 發脾氣的時候
當這些情況發生時
我們會跟她說道理
又或是跟她說你這樣做
我們很傷心
不會跟你玩
你要怎樣做大家才會跟你玩的等等

道理嘛
本必聽得明
但聽得多應該在腦袋中有一套理念

試過有一次我們上了YAN ee 家中
我抱著了點點bb
yan ee 的奶奶跟我說覺得Little K 很乖很懂事
因為她看見我抱著BB都不會呷醋
還靜靜的坐在一邊玩玩具

我在想是不是這幾天都不停跟她說點點BB是個小BB
要好好愛護和溫柔的對待
所以她小小的腦袋中記著mama的說話


不知各位寶貝有沒有奇怪的飲食習慣
就是Little K 並不愛吃甜品的
很多時給她試試吃雪糕或是甜品類的食物都耍手搖頭
但卻很喜歡吃月餅
一見到月餅就說 eat mooncake, mooncake 呀等等
這天去吃人人都說好吃的godiva 朱古力雪糕
Little K 只吃脆皮筒
而雪糕一口也不願試
哇哈哈

不過朋友們說現在她不懂得欣賞
將來一定會喜歡


每個寶貝發展階段都不一樣
我們做父母的只要盡心愛護令寶貝有一個健康快樂的童年就可以了
祝福我的寶貝Little K 能活出精彩快樂的童年

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


20 則留言:

  1. 令人羨慕嘅口才,我都仲未開始到戒片,我諗過多2個月唔得我會唔著片試,anki都算ok,係戒片唔識講出黎,真令我苦惱,我好驚同佢去廁所。

    回覆刪除
    回覆
    1. anki 講野一定會好叻, 因為佢都係同little k 差唔多style hahahah~
      我就係諗住冬天前戒, 你而家開始定都ok, 話哂anki 細個d ma~

      刪除
  2. LITTLE K 真係堅叻女, 20 個月已經識晒A-Z, 爸媽功不可没呀~
    睇嚟little k 好識補身, 女仔唔係咁多凍嘢係好架, hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Oi yee:)
      haha, 我都希望佢唔好鐘意食凍野~

      刪除
  3. 叻叻喎!! 好鍾意Little k 笑到見唔到口, 好可愛

    回覆刪除
  4. LITTLE K 去vee vee poo poo 呢方面好叻叻呀~

    成日都見到LITTLE K 好開心笑既樣子, 電暈EE 啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好surprise佢會主動去potty, 所以都好開心, 姐姐要記一功, 因為多謝佢幫手我先可以咁快train到little k :)
      多謝tareworker :)

      刪除
  5. 好叻女啊,咁快就戒片成功,叻叻呀^^

    回覆刪除
  6. Little K真係好叻女,咁快已經識咁多嘢﹗
    我之前都買咗塊摺嘅廁所板畀燒腩仔去旅行用,真係超方便同好用﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾菲:)
      係呀, 其實之前好苦惱, 又怕好麻煩, 但我而家都習慣自己帶佢去廁所, 係過程要耐d, 因為又要鋪紙巾又要清潔咁, 但係little k 都會乖乖咁企係度等我:)

      刪除
  7. 仲有AR... 佢會話"峻峻哥哥" "契MA".... YEAH~~~~~

    回覆刪除
  8. 好叻呀。。咁快介到片!
    Little K 都係一個好乖巧嘅小妹妹!叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝gen mami :)
      希望可以好似小檬哥哥咁又乖又叻叻~

      刪除
  9. 你絕對可以同little K做兩姊妹啦!

    回覆刪除
  10. 出面D toliet 好dirty, 上次我仔話要大大, 我抱住佢去, 唔敢俾佢坐, 買個D 出街用廁所板, 都係會掂到個廁所, 唔放心><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會再鋪tissue係廁所上面, 之後消毒, 然後返屋企再洗, 因為我唔夠力抱住佢去, 但我都儘量搵d乾淨既廁所先去 :)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com