2014年10月29日 星期三

18 - 21m - Yummy Yummy Food

久違了的Yummy Yummy Food 系列
希望大家喜歡



是日餐單
<三色椒蒸蛋加魚肉> 配白飯
第一次將三色椒連同雞蛋一齊煮給Little K吃
她覺得很好奇不停地食:D



是日餐單
<三色椒牛肉玉子豆腐配白飯>
我常常吃三色椒的
之前都提過Little K 由不吃到愛吃
現在會跟我說想吃green pepper
而玉子豆腐我是在街市買的
覺得都不錯


是日餐單
<迷你甘筍豆角合桃准山肉碎通粉>
迷你甘筍我在jusco 買的
之前Little K 比較細的時候
我會煮得比較長時間令它比較淋
但現在我卻喜歡令它更有咬口
可以令Little K 覺得爽口一點
而合核和准山我在相熟的藥材鋪買
有時可以把它們放在飯餸中更有益


是日餐單
<豆角+豬肉薯餅配白飯>
我覺得好好味的豬肉薯餅
大人小朋友都喜歡的一個選擇


是日午餐
 <芝士三色椒豬粒燴飯>
Little K好喜歡吃烏冬或者通粉類的食物
這個濕濕地的燴飯
配上好味而且顏色鮮艷既三色椒
再用芝士令到味道更香
 

是日午餐
 <白汁芝士豬肉三色椒通粉>
這個白汁通粉是Little K daddy教我煮的
白汁用雞蛋和芝士慢火煮成
跟我們在餐廳吃的味道差不多
但又沒有味精的


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com




14 則留言:

  1. 媽媽你好叻呀, 齋睇樣都知好味
    我要學吓你先, 因為我通常都煮到一pat pat咁, 可能因為咁蛇仔明冇興趣食, 多謝你嘅啟發

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一齊交流下心得, 你地個個都勁呀, 我都成日偷師:)

      刪除
  2. Little's K MaMa, 好犀利!! 諗到咁多款式

    回覆刪除
  3. k mama, 你係唔係working mama黎架? 點解可以諗到咁多花臣~~~
    讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係working mama呀:)
      我都係成日睇人地整咩黎偷師咋 :)

      刪除
  4. 嘩,little k 一定食到 lamlam 利啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘意食蔬菜類, 所以都鐘意食呢幾款:)

      刪除
  5. 我都好想煮多D好味嘢俾佢食, 有一次一擔心機, 整白汁南瓜三文魚燴星星粉, 好味到老公都話大人食都得, 偏偏果餐一啖都唔食, 反而鍾意食一pat pat 無味嘢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過整得一擔心機, 佢食幾啖就唔食, 不過我係唔會放棄既!!!哈哈, 有時都會唔知煮咩好, 我地得閒交流多D~
      白汁南瓜三文魚超正架喎, 西餐都係食呢D, 我諗水晶梨係專一長情既女生, 所以鐘意食BB時食既食物~~~~~~~

      刪除
  6. 全部賣相都好吸引呀!個三色椒蒸蛋咁切粒又ok喎,我真係要同little K mama偷下師先!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 我地得閒交流下, 整得靚靚食都食得開心d呀~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com